SPRING Top

/
5 Comments
IMG_3192

Hola precios@s! En el post de hoy os muestro este precioso top (ZARA) que tanto me encanta, es precioso, el escote, los volantes, TODO! Lo he combinado junto unos jeans negros (Pull&Bear) y para darle un toque más elegante, he optado por unos tacones (Steve Madden) que creo que viene genial y quedan de 10! Espero que os haya gustado y nos vemos en el próximo post! Xx

Hey cuties! Today's post is all about this awesome top (ZARA) which Iove with all my heart! I wore it with those amazing hight black jeans (Pull&Bear) and I added those nice and cute heels (Steve Madden). Hope y'all like it and see you on my next post!! Xx




IMG_3087 IMG_3075 IMG_3049-1 (arrastrado) 1 IMG_3078 IMG_3076


You may also like

5 comentarios:

  1. Gorgeous top! Looks sooo sexy!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    ResponderEliminar
  2. madre mia! cuanto me gusta tu blog y tus posts!
    Tienes un estilo fabuloso, me encanta ya que me ayuda diariamente a tener un armario más acorde con mi personalidad.
    gracias te agrezco todo el esfuerzo y cariño que pones en cada artículo
    Me encantan las FOTOS!!
    Un saludo
    Clementina

    ResponderEliminar
  3. I really like your blog, the information you’ve provided on the website is just accurate. If you guys want to know more for the same you can visit this awesome website www.helpadya.com

    ResponderEliminar
  4. Well, your blog is very informative, thank you for posting such useful blog as it is very accurate. But i have another website with much better detail than this you must visit Post Free Ads www.helpadya.com

    ResponderEliminar
  5. Hi admin, it is very nice blog, very informative blog so thank you so much for this information. But there is another website with same concept of free ad posting Free Ad Posting www.helpadya.com

    ResponderEliminar

Between My Clothes. Con la tecnología de Blogger.