Overalls again and over again...

/
4 Comments



Something that I always look for in a look it is the fact of reflect how I feel and at the end of the day is important to show that, and here is an example, with this look I basically wanted to reflect the feeling of the freedom and the comfy, with this overall (El Corte Inglés) this white blouse (Zara Old) some black sandals with platforms (Bershka) and this silver clutch (Cristian Lay). Hope you like it guys!!! Xx

Algo que siempre busco cuando creo  mis looks es el hecho de poder reflejar mi estado de ánimo, es decir, el cómo me siento. Pienso que es algo bastante importante y aquí tenéis un ejemplo, con este outfit quería transmitir la comodidad (como siempre) y la libertad que uno siente al ir como realmente le gusta, simplemente combinando este peto tejano (El Corte Inglés) con esta blusa blanca (Zara Old) unas sandalias con plataforma (Bershka) y un clutch plateado (Cristian Lay). Espero que os guste! Xx



 Much Love! Xx








You may also like

4 comentarios:

  1. hola cariñito me encantan los monos son preciosos y con la camisa y esas sandalias una apuesta perfecta
    Besitosss amorcin, feliz lunes muaaak
    www.jugandoconeros.com

    ResponderEliminar
  2. Very nice article you have written ....thanks for sharing.
    Get Updates about Online Shopping discount offers, Coupons and save money while shopping online.yepme coupon

    ResponderEliminar

Between My Clothes. Con la tecnología de Blogger.