Grey is a good choose!

/
8 Comments



Hola chicas!
El look de hoy es ideal para las tardes de otoño, no hay combinación que me guste más que el gris y el negro, así que he aprovechado la ocasión para usar mi querida chaqueta (Zara Old) un blusón negro (Bershka Old) la maxi-bufanda del post anterior (Zara) este bolso (CL) que es comodísimo y que no falten las Hunter acompañadas de unas medias negras (DIY)

Hey there! Today's post is awesome for the fall afternoon's and more if you love the black and grey as much as me! So I wear this fabulous jacket (Zara) which I'd since the last winter and I didn't had any occasion to wear it but I finally I did it! I wear it belong my black blouse (Bershka Old) my maxi-scarf (Zara) my bag (CL) which it is so comfy! Don't forget about your Hunter's boots belong some DIY black tights.




 Much Love! Xx


You may also like

8 comentarios:

  1. You look gorgeous!

    PS. I have a Thierry Mugler give-away on my blog
    you may like it!

    XX
    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    ResponderEliminar
  2. I'm a great fan of Hunter Wellingtons and wear mine a lot whatever the weather and seeing you with your Wellingtons on makes me very happy you look adorable please wear the often.
    Many Kisses
    Julia

    ResponderEliminar
  3. Soy un gran fan de Botas de Agua Hunter y pongo la mía mucho lo que el tiempo y ver con sus botas de agua en que me hace muy feliz te ves adorable por favor use la frecuencia.
    muchos Besos
    Julia

    ResponderEliminar
  4. Estas guapísima!!!Me ha gustado mucho esa bufamanta...un look ideal!!!
    Bajoelsombrerodesusan

    ResponderEliminar
  5. Love the boots dear!!!

    www.plogstyle.com

    ResponderEliminar

Between My Clothes. Con la tecnología de Blogger.